Rudi Berger – husle, Ricardo Fiuza – klavír a klávesové nástroje, Bernd Schoenhart – gitara, Norbert Marius - basová gitara a Elemer Balazs – bicie nástroje.
Rudi Berger je jazzový huslista a skladateľ narodený vo Viedni, spoluzakladateľ známeho Vienna Art Orchestra. Má za sebou významnú kariéru, od roku 1987 žil desať rokov v New Yorku, kde spolupracoval s vynikajúcimi hudobníkmi nielen jazzového žánru. V súčasnosti sa zdržuje najmä v Brazílii.
Začiatkom júna hral vo viedenskom Porgy & Bess s kapelou zloženou z výborných hráčov z viacerých krajín. Repertoár pozostával väčšinou z Rudiho kompozícií, v ktorých prevažovali najmä melodické
témy v stredných tempách inšpirované fusion a latino hudbou. V Bergerovej technicky bezproblémovej hre je možno pozorovať vplyvy blues, latino, fusion a súčasného jazzu. Vo svojich sólach strieda viac tradične zahrané plochy s modernými, pre neho príznačnými a neokopírovateľnými prúdmi rýchlych tónov, ktoré virtuózne chrlí v exponovaných miestach.
Elemer Balazs je známy maďarský bubeník, ktorý sa venuje aj spracovávaniu maďarskej tradičnej hudby do jazzového šatu. Spolu s basgitaristom Norbertom Mariusom tvorili citlivú stabilnú rytmiku, možno v určitých momentoch chýbalo trošku väčšieho ťahu. K záveru mala táto dvojica krátky sólový výstup
v rýchlom bopovom rytme – akoby z okamžite oživených hudobníkov naraz išla dvojnásobná intenzita, publikum malo možnosť obdivovať ich technickú vyspelosť a pohotovosť.
Svojimi vynikajúcimi funky či fusion sprievodmi do rytmiky zapadal gitarista Bernd Schoenhart, žijúci v New Yorku. Jeho občasné sóla patrili k vrcholom koncertu.
Brazílčan Ricardo Fiuza dával svojím muzikanstvom výslednému zvuku zásadný tvar. Na pódiu striedal klavír a dvojo syntezátorov, na ktorých vyčarovával najrôznejšie farby, plochy, nálady a rytmy. Jeho sóla prechádzali od tradície do skoro zawinulovského hrania, všetko s mimoriadnym vkusom pre jednotlivé kompozície.
Koncert
pozostával z dvoch častí s pauzou, Rudi Berger hral naposledy vo svojom rodnom meste v roku 2006, v druhej polovici však hudobníci znateľne gradovali svoj výkon a spokojné publikum si vytlieskalo prídavok.